El Quebek



El Quebec:
Avui ha vingut una noia del Quebec que ens ha explicat diferents aspectes sobre aquesta província de Canadà com ara la  moneda, l’animal emblemàtic, l’ institut, l’horari,…
Una de les coses que m’han cridat més l’atenció ha set que allà ja poden començar a treballar als 14 anys. Aquesta noia precisament  als estius va a tallar la gespa dels veïns i a canvi li donen una comissió,...
Al seu institut una cosa molt estranya que fan per a mi va es que cap dilluns fan el mateix horari, jo em confondria molt ja que per aprendre-t’ho deu ser impossible. També els horaris m’han semblar molt bons ja que poden començar a les 9:30 i no s’han d’aixecar tan aviat. Ens ha parlat sobre els menjars més típics com ara el formatge, com una mena de pastís de carn,... i ens ha deixat provar un líquid que semblava mel.
El Quebec és molt bonic ja que ens ha ensenyat unes fotos  i m’han encantat m’encantaria anar-hi algun dia.

Comentarios